[Silesia] Koncepcja, plany

Jakub Wiśniowski restless.being at gmail.com
Sun Dec 2 23:44:18 UTC 2012

Cześć,

   Dzięki za invite do tej listy. Widzę, że ruchu nie ma a pomysł wszakże
ciekawy. Może dlatego, że to nie google groups (jak już ktoś to wcześniej
pisał), który imho byłby wygodniejszy i więcej ludzi by tu zaglądało.

    Od czego zacząć? Na pewno od uświadomienia sobie i innym co to jest
hackerspace. Ja się z tym nie zetknąłem wcześniej, ale wiem co nieco od
Filipa, a i wyszukiwarka poszła w ruch no i mamy:

1. Co to jest hackerspace - zgodnie z definicją na stronie
http://hackerspaces.org/wiki/Hackerspaces jest to przede wszystkim fizyczne
miejsce, w którym się coś fajnego dzieje i to dzieje 24 h na dobę.

2. Co to jest i jak działa hackerspace w takim kraju jak Polska - strona
warszawskiego hackerspace: https://wiki.hackerspace.pl/doku.php?id=about z
której można zaczerpnąć trochę konceptów.

   W każdym razie prośba, chyba głównie do Filipa o przedstawienie
koncepcji śląskiego hackerspace'u. Jak to widzisz i jak wg Ciebie podjeść
do tematu.

pozdrawiam
Jakub Wiśniowski