[Silesia] Inne kwestie

Filip Kłębczyk fklebczyk at gmail.com
Mon Apr 8 09:58:53 UTC 2013

W związku z tym, że sprawa miejsca jest w toku (piłeczka teraz jest po
drugiej stronie) i pewnie w tym miesiącu się to zakończy, to możemy
pomyśleć w międzyczasie nad innymi sprawami, takimi jak:

* nazwa hackerspace (a potem co z tym idzie logotyp)

(Hackerspace'y posiadają z reguły ciekawe nazwy, ja spotkałem się z
nazwami C-Base (Berlin), Metalab (Wiedeń), noisebridge (San Francisco),
progressbar (Bratysława), sudoroom (Oakland), 3hack (Trójmiasto), ...

Może bylibyśmy w stanie wymyśleć coś oryginalnego?

* pomysły na projekty

Proponuję to wszystko zbierać na padzie:
http://piratepad.net/Pu8Wz8LcNF

Pozdrawiam,
Filip