[Silesia] Odnośnie wczorajszego Sailfishowania

Bartłomiej Brzozowiec bartml at wp.pl
Fri Aug 23 17:54:49 UTC 2013

On Fri, Aug 23, 2013 at 11:19:38 +0200, FIlip Kłębczyk wrote:
> Zapomniałem dać znać o ważnym linku - lista na której zbieramy/budujemy
> Polską społeczność Sailfisha:

To ja też dodam, że info o tym, że płace wszystkich w Jolli są takie
same, to coś więcej niż plotka: wg poniższego źródła potwierdził to
CEO firmy:
http://thenextweb.com/insider/2012/11/24/rock-and-roll-with-your-friends-how-jollas-personality-won-the-audience-at-slush/
Cytat:
“We’re completely equal in the company,” explained Dillon. “The salary
structure is flat. Every engineer has the same salary as I do at the
moment as does every designer and everyone in R&D.  We look for people
who have incredible talent and a shared vision.”

Ciekaw jestem, czy istnieje jakakolwiek firma w Polsce (nawet
niekoniecznie z branży IT), w której jest podobnie...

b.

--
http://bebe.freeshell.org
https://bartlomiejb.wordpress.com/