[Silesia] Reaktywacja tematu

Filip Kłębczyk fklebczyk at gmail.com
Tue Feb 26 11:32:13 UTC 2013

W dniu 26.02.2013 12:23, Jakub Wiśniowski pisze:
> Ach, cóż za fatalny dobór terminów. 28 jest tuż tuż, a tu jeszcze 27
> jest mikstura.it <http://mikstura.it>, z kolei 7 marca to dzień przed DWO.

Kolizji nie unikniemy, nie możemy odwoływać spotkań dlatego, że dzień
przed lub po coś się dzieje :) Poza tym napisałem, że nie trzeba być co
tydzień ;)

> Jeśli o mnie chodzi to lepszy 14 marca.

Dla mnie osobiście nie, jestem w USA, ale to nie ma kompletnie
znaczenia, bo nie ma co się dostosowywać pod pojedyncze osoby. Sugeruję
żeby spotkania odbywały się co tydzień, więc potem:
14 marca
21 marca
28 marca
4 kwietnia