[Silesia] Reaktywacja tematu

Filip Kłębczyk fklebczyk at gmail.com
Tue Feb 26 12:15:35 UTC 2013

W dniu 26.02.2013 13:06, Voldy pisze:
> Hej,
>
> A może są jacyś chętni na to, by organizować spotkania w Gliwicach?
> Jeśli tak, to może udałoby mi się załatwić miejsce - nie jest to jeszcze
> pewne, ale mogę spróbować.

Można też i w Gliwicach, ale ostatecznie jestem za tym by stałe miejsce
znalazło się w Katowicach, bo są lepiej skomunikowane ze wszystkimi
miastami regionu a zależy nam na dotarciu do jak największej liczby
zainteresowanych. Niestety z Gliwic po 20-tej w niektóre miejsca
dostanie się jest prawie niemożliwe bez własnego samochodu.

Co do miejsca mocno sugeruję, żeby to nie była siedziba firmy, bo to
cholernie uzależnia i jest jednym z antypatternów hackerspace (polecam
zajrzeć do prezentacji, którą puszczałem na listę).

Pozdrawiam,
Filip