[Silesia] Reaktywacja tematu

Vizzdoom vizzdoom at gmail.com
Tue Feb 26 17:16:57 UTC 2013

Ja maksymalnie kibicuję Gliwicom! Możemy ściągać ludzi z Politechniki i
wielu firm programistycznych/security. Jest tu mniej korporacji, a więcej
firm z młodymi ludźmi - którzy są sercem hackerspaców.

Pamiętajmy, że nie jest celem tutaj stworzenia czegoś na kształt OWASP
Chapters, a miejsca spotkań i działania. Przynajmniej ja mam taką wizję HS
:)

btw. pewnie można łatwo dogadać się z organizacjami
studenckimi/Politechniką i siedzieć w Mrowisku - byłoby niesamowicie.

Pozdrowienia
--
Vizzdoom
IT Security Engineer