[Silesia] Reaktywacja tematu

Filip Kłębczyk fklebczyk at gmail.com
Tue Feb 26 18:43:14 UTC 2013

W dniu 26.02.2013 18:16, Vizzdoom pisze:
> Ja maksymalnie kibicuję Gliwicom! Możemy ściągać ludzi z Politechniki i
> wielu firm programistycznych/security. Jest tu mniej korporacji, a
> więcej firm z młodymi ludźmi - którzy są sercem hackerspaców.
>
> Pamiętajmy, że nie jest celem tutaj stworzenia czegoś na kształt OWASP
> Chapters, a miejsca spotkań i działania. Przynajmniej ja mam taką wizję
> HS :)
>
> btw. pewnie można łatwo dogadać się z organizacjami
> studenckimi/Politechniką i siedzieć w Mrowisku - byłoby niesamowicie.

Cieszę się z Twojego entuzjazmu, ale siedzenie w Mrowisku to zależność
od przychylności Uczelni a z tym jest różnie (i mówię to jako osoba
związana z Uczelnią). HS to nie tylko miejsce dla ludzi młodych i
studentów - siła jest w różnorodności! Do Gliwic nie dojedziesz łatwo
komunikacją publiczną z Bielska, z subregionu zachodniego (Rybnik, Żory,
Jastrzębie) i z wielu innych miejsc a do Katowic tak. Możemy tworzyć
nawet kilka HSów, ale na początek naprawdę nie ma co się rozdrabniać.

Pozdrawiam,
Filip