[Silesia] Reaktywacja tematu

Filip Kłębczyk fklebczyk at gmail.com
Wed Feb 27 08:41:06 UTC 2013

W dniu 27.02.2013 08:57, Michał Pipa pisze:

> Czy to nie jest tak, że wszyscy tutaj są z Gliwic (lub okolic) i tylko
> kombinujemy z Katowicami ze względu na potencjalny problem z dojazdami
> do Gliwic?

Nie jest tak - ja też nie jestem z Gliwic jak i sporo innych (na razie
milczących) osób z listy. Ja rozumiem gdyby dojazd z Gliwic do Katowic
byłby kłopotliwy, ale jest co najmniej kilka sposobów - KZK GOP, Koleje
Śląskie, więc prosiłbym Gliwiczan o wyjście na chwilę ze skóry lokalnego
patrioty i postawienie się przez chwilę w skórze kogoś choćby z Rybnika,
który, żeby wydostać się z Gliwic po 20:20 podróżuje koleją przez 2h
czasu, podobnie w przypadku Bielska. Wydaje mi się, że możecie poświęcić
te 30-40 min., żeby inni mieli 1h a nie 2h do HSa, nie wspominając o
kosztach. Nie zakładajmy, że każdy podróżuje samochodem.

Pozdrawiam,
Filip