[Silesia] I spotkanie

Filip Kłębczyk fklebczyk at gmail.com
Wed Feb 27 09:21:19 UTC 2013

Chciałem wrócić do kwestii spotkania. Termin jutrzejszy wydaje się
nierealny. W związku z tym proponuję za _ostateczny_ uznać 7 marca,
godz. 17:00, dokładne miejsce do szybkiego ustalenia (do 28 lutego).
Prosiłbym tez o przekazanie informacji osobom potencjalnie
zainteresowanym i znajomym. Trzeba by też było uderzyć poprzez różne
kanały medialne.

Założyłem Pada, żeby zrobić listę miejsc, gdzie warto uderzyć:
http://piratepad.net/QGcwxaIZM9

Zapraszam też wszystkich do dyskusji na kanale IRC założonym przez Andrzeja:
#hackerspace-silesia

Pozdrawiam,
Filip