[Silesia] Reaktywacja tematu

Vizzdoom vizzdoom at gmail.com
Wed Feb 27 09:28:24 UTC 2013

Hey,

Mnie po prostu HS kojarzy się z miejscem, gdzie spontanicznie można
siedzieć i kodzić/haczyć/działać... a raz na jakiś tam czas można
zorganizować większy event.

Właśnie w tym kontekście mówiłem, że HS to nie spotkanie OWASP - czyli
lokalny event security od godziny A do B w dzień C.

I właśnie w tym kontekście mi się wydawało, że Gliwice byłyby lepsze. Ale
teoretycznie Katowice to też miasto akademickie (a przynajmniej z
akademikami), więc też powinno być dużo potencjalnych chętnych.

Czemu tak ciągle mówię o Akademikach? Bo tam będzie najwięcej chętnych na
spontaniczne spotkania w dniu x. Studenci są ambitni i się nudzą, potrzeba
im pasji - czyli HS ;)

Ale utnijmy dyskusję na temat miejsca, chyba jasne jest, że obecnie będzie
to w Katowicach - Gliwice niech będą w rezerwie. Fajnie się przynajmniej
rozkręcają ludzie na mailiście dzięki takim tematom ;)

Pozdrowienia
--
Vizzdoom
IT Security Engineer