[Silesia] Spotkanie SPUG

Paweł Marynowski pawel at openstreetmap.pl
Wed Jun 12 08:51:18 UTC 2013

To ja może nieśmiało zaproponuję aby wyjątkowo spotkanie HSowców odbyło się
w Gliwicach w takim razie? Chodzi o to, że Filip, jak wspominał, nie może
być obecny, ja z kolei musiałbym jechać do Katowic tylko po to, aby wam
otworzyć drzwi, bo też mam trochę rzeczy do roboty.

Dajcie znać, czy pasuje taka koncepcja. No chyba, że na spotkanie SPUGu
mogą wejść tylko SPUGowcy ;)

--
Paweł Marynowski
Stowarzyszenie OpenStreetMap Polska <http://openstreetmap.org.pl/>