[Silesia] Monitoring projektów otwartych

Filip Kłębczyk fklebczyk at gmail.com
Mon Jun 24 12:25:51 UTC 2013

W dniu 24.06.2013 13:25, Paweł Wojcik pisze:

> Istnieją takie serwisy:
> http://osnews.pl/wskaznik-otwartosci-projektu/

Artykuł ciekawy, jednakże mylisz się, że istnieją takie serwisy. Gościu
ocenił trochę projektów na blogu i to wszystko. Trudno to nazwać
serwisem, szczególnie takim, w którym łatwo by się wyszukiwało po
nazwach projektów. Natomiast to co jest ciekawe to kryteria jakie opracował.

> Nie widzę grupy docelowej.

A ja widzę :) kontrybutorzy, którzy tak jak nasz kolega, gdzieś zostali
zlani lub chcą wiedzieć, gdzie uważać, żeby nie zostać zlanym.

> Istniejące rankingi ocen/popularności np.:
> http://www.linux.pl/?id=projekt&show=kategorie
> http://www.linuxportal.pl/
> nie spełniają swoich założeń.

Tu nie chodzi o ranking popularności (chyba niedokładnie przeczytałeś
mojego maila) a o katalog, gdzie można się zapoznać z poziomem
otwartości lub przypadkami jakiś konfliktów etc. Tak więc mówimy o dwóch
różnych rzeczach.

> btw. podsumowanie wszelkich rankingów przez xkcd:
> http://xkcd.com/1098/

Śmieszne, ale trochę nie na temat :)

Pozdrawiam,
Filip