[Silesia] Monitoring projektów otwartych

Paweł Wojcik paw.woj at gmail.com
Tue Jun 25 15:51:17 UTC 2013

Jak mnie wszystko boli to zamieniam sie w adwokata diabła, a jak
wiadomo to pożyteczna i bardzo niedoceniana rola.

http://spinacz.edu.pl/

> A ja widzę :) kontrybutorzy, którzy tak jak nasz kolega, gdzieś zostali
> zlani lub chcą wiedzieć, gdzie uważać, żeby nie zostać zlanym.
Wybacz ale dalej nie widzę i nie pokazałeś tego. Poproszę jakieś case
study/user story.

> Tu nie chodzi o ranking popularności (chyba niedokładnie przeczytałeś mojego
> maila) a o katalog, gdzie można się zapoznać z poziomem otwartości lub
> przypadkami jakiś konfliktów etc. Tak więc mówimy o dwóch różnych rzeczach.
Tym bardziej nierankinkingi nie spełnią założeń - tego zapomniałem
dopisać. Oczekujesz "obiektywnego oceniania" bez rankingów, wiki bez
portalu społecznościowego, metryk otwartości bez wartości np.
popularności?