[Silesia] Nazwa naszej grupy

Filip Kłębczyk fklebczyk at gmail.com
Mon May 27 12:09:29 UTC 2013

W dniu 27.05.2013 13:36, Kuba Kuźma pisze:
> Cześć,
>
> Mi ta nazwa przypadła do gustu. Być może kojarzy się trochę z
> motoryzacją, ale w informatyce jest sporo odniesień do różnego rodzaju
> silników, "engine-ów", itp. (weźmy chociażby "nginx"). Ostatnio na
> spotkaniu ktoś kombinował z przerabianiem loga Katowic, kierunek wydał
> mi się ciekawy. Miałem chwilę czasu i naskrobałem w Inkscape
> przykładowe logo:
>
> https://www.dropbox.com/s/24ordalfptz3ia7/drawing.png
> https://www.dropbox.com/s/9f1lf0p9hpxrnfn/drawing-color.png

> [...]

Mnie się logo podoba w wersji trzykolorowej (jednokolorowa też się
przyda). Uważam, że wcale się nie powinniśmy wstydzić naszego regionu i
jego związków z przemysłem ciężkim. Jest moda na klimaty industrialne.
Jeszcze gdzieś w tym logotypie widziałyby mi się jakieś 0 i 1 czy inny
akcent hakersko-informatyczny. Co do nazwy, to SILNIQ jakoś
niespecjalnie mi przypadł do gustu, ale może muszę się oswoić.

Pozdrawiam,
Filip