[Silesia] Parę myśli

Filip Kłębczyk fklebczyk at gmail.com
Mon May 27 12:31:31 UTC 2013

Tak ostatnio zrobiło się trochę nostalgicznie - początki dostępu do
Internetu w Polsce, IRC i te sprawy. Pomyślałem sobie, że możnaby nawet
zrobić takie spotkanie ze starym sprzętem, w sensie jakieś 8 i 16
bitowce. Sugerowałbym jednak zrobić to w sensownym odstępie czasowym,
tak, żeby można było kogoś z takim hardwarem ściągnąć. Co wy na to?

Pozdrawiam,
Filip

PS. PyDanny z Audrey mogą do nas wpaść, napisali mi, że będą w Krakowie
do 9 czerwca, więc w przyszłym tygodniu byłaby dogodna okazja.