[Silesia] Nazwa naszej grupy

Andrzej Górski andrzej3393 at gmail.com
Mon May 27 13:04:34 UTC 2013

Myślę, że nazwa jest całkiem ciekawa.

> Być może kojarzy się trochę z
> motoryzacją, ale w informatyce jest sporo odniesień do różnego rodzaju
> silników, "engine-ów", itp. (weźmy chociażby "nginx").
Tutaj chciałbym cię nieco poprawić - hackerspace to nie tylko
informatyka, ale też np. elektronika, gdzie silniki elektryczne są
często wykorzystywane, poza tym w hackerspace można hackować wszystko,
więc czemu nie silniki samochodowe?;).

> Ostatnio na
> spotkaniu ktoś kombinował z przerabianiem loga Katowic, kierunek wydał
> mi się ciekawy. Miałem chwilę czasu i naskrobałem w Inkscape
> przykładowe logo:
>
> https://www.dropbox.com/s/24ordalfptz3ia7/drawing.png
> https://www.dropbox.com/s/9f1lf0p9hpxrnfn/drawing-color.png
Logo IMO bardzo ciekawe, zwłaszcza czarno-białe przypadło mi do gustu.

---
Pozdrawiam,
andrzej3393