[Silesia] spotkania w czwartek

Kamil Gałuszka galuszkak at gmail.com
Wed Oct 2 21:04:20 UTC 2013

Hej

dzisiaj był meetjs i ludziom oficjalnie z mównicy mówiłem, że istnieje
zaraz obok w bibliotece co czwartek HackerSpace. :) wielu się naprawdę
zdziwiło, że coś się w Katowicach u nich pod nosem dzieje :). Możliwe, że
ktoś jutro skorzysta i wpadnie albo za tydzień. W każdym razie ludzie na
meetjs nie wiedzieli, że HackerSpace istnieje (garstka wiedziała).

Poza tym przybył nam tłum ludzi :) ponad 50 osób. W szoku jesteśmy i się z
niego leczymy ;).

Pozdrawiam
Kamil Gałuszka