[Silesia] Dyskryminacja osób z Bielska Białej w HS Silesia

Filip Kłębczyk fklebczyk at gmail.com
Tue Jul 1 08:29:26 UTC 2014

Słuchajcie jest poważna i przykra sprawa. Zacytuję fragment maila
Justyny Żarny z listy mailingowej Hackerspace Silesia.

"Co to znaczy lokalne community. Bo będąc w HS nie raz usłyszałam, ze
nie jestem mile widziana bo jestem z BB (i jeszcze wiele innych docinek,
coprawda nie na PySilesi). BB to jest jeszcze częścią tej waszej
lokalnej społeczności? Bo z tego co rozumiem po całym kontekście bycia w
waszej HSowej społęczności już rok to definitywnie nie..
Nie odpisujcie, bo to nie ma totalnie znaczenia dla mnie ;)"

Nie wiem kto w i jaki sposób powiedział Justynie, że jej obecność w HS
Silesia jest niemile widziana z powodu tego, że jest z Bielska-Białej,
ale chciałbym przeciwko temu mocno zaprotestować. Osoby z każdej
miejscowości są mile widziane w naszym HS i jeśli będą przypadki, że
ktoś usłyszy coś innego w HS to proszę o niezwłoczne informowanie o tym
najlepiej osób z Zarządu Hackerspace Silesia (Kamil Gałuszkę, Aleksandra
Małaszkiewicza, Błażej Faliszka i mnie).

Pozdrawiam,
Filip