[Silesia] Rasberry spotkanie

Filip Kłębczyk fklebczyk at gmail.com
Sun Jul 13 09:55:02 UTC 2014

W dniu 13.07.2014 08:34, Yarek pisze:
> Witam
>
> Byłbym zainteresowany spotkaniem tematycznym dot. Rassberry mam kilka(naście) pytań :)
> Byłem pierwszy raz na spotkaniu grupy hackerspace lecz niestety co do meritum sprawy
> Niedowiedziałem sie nic.

:) Coś się dowiedziałeś, że w temacie trzeba męczyć Błażeja Faliszka.

> Choć tematy sie rozwijały i było ciekawie :)

Dzięki Jarku, miło było Cię poznać. Mam też sugestię, żeby najlepiej
zapisać się po prostu na listę mailingową, jeśli chcesz śledzić
odpowiedzi i informacje o kolejnych spotkaniach malinowego dżemiku. Poza
tym to co Copi wspominał w swoim mailu (nie wiem czy go widziałeś, jeśli
nie zobacz archiwum listy) - wpadnij na IRCa i tam zadawaj pytania
odnośnie Raspberry PI, pewnie w miarę szybko dostaniesz odpowiedzi.

Pozdrawiam,
Filip