[Silesia] [PLUG-Z] Spotkania w MON nt. polskiej społeczności hakerów

Krzysztof Leszczynski via PLUG-Z plug-z at linux.org.pl
Tue Mar 4 15:31:30 UTC 2014

On Tue, Mar 04, 2014 at 04:08:22PM +0100, Jacek Złydach via PLUG-Z wrote:
> I vote for garnitur, IMO okazja mocno to sugeruje.
To ja też sugeruję gajeros. Co prawda hackers-in-suits brzmi nieco
dziwnie, ale w końcu Phil Zimmerman tak łaził zawsze, a hackerem był.

Ja naprawdę pytałem o to, żeby nie robić zbyt rozbieżnego zeza w dress code.
Jeśli jedna istotna część przyjdzie w gajerach, a inna istotna część w podartych
szortach, to będzie to wyglądało dziwnie, a zależy nam, żeby rozmówcy
zapamiętali wątki dyskusji, a nie pstrokaciznę.

Przepraszam za wywołanie wątku szafiarskiego, już się zamykam.

--k