[Silesia] MeetJS Summit czyli bilety dla HSowiczów

Kamil Gałuszka galuszkak at gmail.com
Mon Sep 8 09:39:41 UTC 2014

Hej,

udało mi się załatwić z puli biletów dla różnych społeczności bilety na
coroczny MeetJS Summit który jest świętem polskiej społeczności frontendu i
JavaScriptowców. Społeczność MeetJS w tym roku chce się otworzyć na ludzi z
różnych społeczności technologicznych i dlatego zachęcają by przyjechać na
MeetJS Summit.

MeetJS Summit jest w tym roku w Poznaniu, 27 września.

Bilety są dla ludzi którzy niekoniecznie na codzień pracują tylko z JSem
ale chcieliby poszerzyć swoje horyzonty. Jeżeli ktoś jest zainteresowany
niech napisze na priva do mnie z 3-4 zdaniami dlaczego właśnie Ty
powinnieneś tam pojechać ;).

http://spolecznosc.meetjs.pl/

Pozdrawiam
Kamil Gałuszka