[Silesia] Grant - wniosek

Kamil Gałuszka galuszkak at gmail.com
Mon Sep 15 21:26:52 UTC 2014

Z dalekiego HSa w Krakowie:
"""
Mała aktualizacja:

Dzisiaj byliśmy pogadać z konsulem. Grantu nie dostaliśmy, ale nasz
wniosek sie bardzo spodobał i szukaj pieniędzy jak nas sfinansować.
Już poza grantem. Info mamy dostać "niebawem".

Rozmowa konkretna, ale w miłej atmosferze. Wypytywali o
szczegóły konkretnych warsztatów. Mam nadzieję, że byliśmy w stanie
wszystko wyjaśnić.
"""

Stay tuned. ;)

Pozdrawiam