[Silesia] Grant - wniosek

Kamil Gałuszka galuszkak at gmail.com
Thu Sep 18 15:05:34 UTC 2014

ŚWIETNA INFORMACJE!!!! Z Dalekiego HSa w Krakowie!
"""
Siema robaczki, dzwonił Konsulat

SĄ PIENIĄŻKI na nasze "dodatkowe zajęcia". Tzn tamten grant idzie do
tamtego gościa w Katowiach, ale nasz wniosek się na tyle spodobał, że
znaleźli dla nas kasę. Kwota to prawie tyle co grant (mniemam że trochę
mniej, nie wiem ile dokładnie) więc większość warsztatów uda się
zrealizować (jeszcze nie wybrali które), część w systemie powtórek, żeby
obniżyć koszty.

Warsztatów 10, zaczęlibyśmy w listopadzie. Zajęcia raz w miesiącu (w jednym
z miesięcy byłyby dwa warsztaty, prawdopodobnie w ferie zimowe).

Ze złych wiadomości: soboty odpadają, jedynie w tygodniu popołudnia 16 do
max 19, 20. Czy jesteście skłonni nadal? (dla krakusów liczcie też sobie
dojazd).

Jutro muszę im napisać czy jesteśmy chętni.
"""

Jesteśmy chętni prawda??

Pozdrawiam
Kamil Gałuszka