[Silesia] Joylent - europejski fork soylentu

palid palid at o2.pl
Wed Aug 5 08:55:16 UTC 2015

Siema,

prawdopodobnie słyszeliście o czymś takim jak Soylent. Jakiś programista wpadł na pomysł zoptymalizowania swoich procesów żywieniowych, więc stworzył niespecjalnie dobrą papkę, która dostarcza organizmowi wszystkie potrzebne do życia składniki. Brzmi trochę jak wynalazek z filmu pewnych brać^W^W^W pewnego rodzeństwa i trochę podobnie działa.

Anyways, Wiktor Przybylski z Krakowskiego HSu robi masowe zamówienie, ja mogę to dostarczyć z Krakowa do Katowic w przyszłym miesiącu jeśli ktoś by był zainteresowany. Na liście mailingowej HSKRK jest już fajny wątek w tym temacie, zainteresowanych kieruję tam po więcej info. Sam zamawiam ilość, która wystarczyła by mi na dwa miesiące życia na samym joylencie.

Link do zamówienia: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1N_03lEhv9346T8CXEdOle9t8mhHkzrd4rLk7CO0k7AQ/edit#gid=0