[Silesia] Planszówki w HS.

Dominik "Socek" Długajczyk msocek at gmail.com
Mon Aug 17 09:23:09 UTC 2015

Przykłady, w co będziemy prawdopodobnie grać?
"Wysokie napięcie" - ekomoniczna. Zarządzasz firmą dostarczającą prąd.
"Splendor"- ekonomiczna. Kupujesz kopalnie, której surowce pozwalają ci
kupić kolejne kopalnie.
"Summoner Wars" - karciany mini bitewniak: tworzysz stworki i stawiasz je
na małej planszy tak, aby ubić przywoływacza przeciwnika.
"Dobble!" - szybka gra reakcyjna (czyli: szybko zareaguj na kartę na stole)
Reszty nie pamiętam, ale wszystkie przyniosę.

--
Pozdrawiam
Dominik "Socek" Długajczyk