[Silesia] Julython czas zacząć!

Marek Piechula marpiechula at gmail.com
Wed Jul 1 21:57:19 UTC 2015

Znaczy wiesz, chodzi o zasady fair play - julython jest oparty o
grywalizację - więc jednak istnieje konkurencja i tworzenia czegoś fajnego
w ramach bycia lepszym w punktacji. Jeżeli osoby nabijają sobie punkty
bezsensownymi commitami i wychodzi im to na sucho to bardzo zniechęca.

I tak będę commitował jak znajdę czas, dont worry :-)