[Silesia] ulotka HS Silesia

Dominik Tabisz d.tabisz at gmail.com
Sun Jul 5 19:25:01 UTC 2015

Witam

Mam prośbę o pomoc przy ulotce i plakacie HSu

Brakuje mi jakiś zdjęć wejścia do naszego lokalu - chodzi mi o jakieś
takie fotografie budynku, by ludzie mogli trafić do nas a nie na
klatkę z mieszkaniami. Może macie jakieś foty, bo na razie to muszę
pisać że wchodzimy z tyłu budynku (backdorem po schodkach).

Druga sprawa: odbywa się u nas trochę różnych spotkań - pytanie czy
pisać o nich wszystkich, czy wyszczególniać je, czy może pisać bardzo
ogólnie, że zajmujemy się komputerami, programowaniem, elektroniką
itp.

Pozdrawiam
Dominik