[Silesia] ulotka HS Silesia

Błażej Faliszek blazejfaliszek at gmail.com
Mon Jul 6 14:52:26 UTC 2015

Hej,

Nie wiem czy umieszczanie zdjęcia bloku na plakacie jest dobrym pomysłem. Nie jest on zbyt ładny. Może lepiej skupić się na zdjęciach z warsztatów, które robiliśmy(u siebie, ale też np. dla American Corner) oraz na fotkach z HackSilesia.

Co do opisów, to wszystkiego tam nie zmieścimy, bo będzie tego sporo, co już widać po tym pliki: https://docs.google.com/document/d/1AhdZy1XKj7_RGZIfNOs2edkKEK3ldKh-JftiYauKPY0/edit?usp=sharing

Jeśli na plakacie umieści się za dużo tekstu, to będzie nieczytelny. Lepiej chyba dać kilka linijek ogólnego opisu plus wymienić nasze cykliczne spotkania/warsztaty.

Pozdrawiam,Błażej Faliszek