[Silesia] Hackerspace Woodstock 2015

Wiktor Przybylski wikprzybylski at gmail.com
Fri Jun 12 08:48:27 UTC 2015

W dniu 2015-06-11 o 23:14, Andrzej Górski pisze:
> Więcej konkretów plox. Jakiej pomocy poszukujecie?
Wspólne pokazanie sie jako zbiorowość organizacji z całej polski, jakieś
warsztaty. Nie wiem na ile uda nam sie zorganizowac np. drukarke na wooda,
> Na kiedy trzeba się
> teleportować na teren brudstoku?
29 lipca ASP (Akademia Sztuk Przepięknych, a właściwie strefa przy ASP w
której będziemy działać) zaczyna działalność. Uctok jest od 30 lipca do
pierwszego sierpnia.

Ja mogę od siebie polecić przyjechanie tak 2-3 dni wczesniej, ale to
kwestia indywidualna ekip.
>  W jaki sposób Kraków teleportuje się na miejsce?
O ile sie orientuje to Łoś bierze samochód i troche gratów. Nie wiem jak
utrzyma się ta wersja, nie wiem jak reszta Krakowa. Musimy to wszystko
poustalać w przyszłym tygodniu