[Silesia] sprzęt używany, darowizny i inne przyziemne itd...

Marek Piechula marpiechula at gmail.com
Thu Oct 8 21:34:52 UTC 2015

Niby fajnie, bo zabawa przednia ale czego się obawiam:
1) zrobimy sobie złomowisko elektroniczne - tego już mamy BARDZO dużo. I to
sobie leży od roku
2) chcesz zrobić z hsu serwis do naprawy kompów? Czy ja dobrze zrozumiałem?

I pytania prozaiczne są strasznie chaotycznie. Nie rozumiem nic :C

PS. Czy ta lista nie jest czasem outdated?