[Silesia] Java Instant czyli podstawy dla nie-programistów

Anna Krawczyk kardhen at gmail.com
Mon Oct 12 14:44:37 UTC 2015

Cześć,

w ramach Europejskiego Tygodnia Kodowania zapraszamy osoby, które BARDZO
niewiele wiedzą o programowaniu na warsztaty podstaw Javy na ten piątek -
16 X na godzinę 17:00 - oczywiście na Ondraszka 17. Oczywiście z własnymi
laptopami.

Będziemy pracować w środowisku, które pozwala na szybkie stworzenie prostej
gry i mamy nadzieję, że się Wam spodoba :)

Pozdrawiam

AniaK

ps. Tak, wiem, że lepiej zaczynać od Pythona. Tak, wiem, że wtedy jest
Pycon :)