[Silesia] Półka na graty

Darek Bieniek darek.bieniek at otofoto.info
Tue Oct 20 18:56:24 UTC 2015

Jutro będę na KryptoParty, a generalnie to chciałbym jeden dzień w
tygodniu zrobić sobie 'relaksująco-hobbystyczny' i tak celuję na razie w
czwartki.
Regały można machnąć w przyszłym tygodniu, muszę pożyczyć jeszcze piłę
tarczową, no i finalnie zorganizować nogi do półek.

--

*KANCELARIA PRAWA GOSPODARCZEGO K.P.G. *
ul. Tkaczy 33, 43-300 Bielsko-Biała

kom.: 602 766 640
e-mail: biuro at kpg-lex.pl <mailto:biuro at kpg-lex.pl>
www: kpg-lex.pl <http://kpg-lex.pl>

nr konta bankowego MBank: 86 1140 2004 0000 3802 6574 0690