[Silesia] poszukiwani prelegenci na Otwarte Spotkania Graficzne

Anna Krawczyk kardhen at gmail.com
Wed Sep 9 18:22:40 UTC 2015

Hejo,

ja mogę jakieś jedno czy dwa spotkania ogarnąć, ale bardziej na zasadzie
"Jak zrobić, żeby się nie narobić?" - tudzież "Grafika dla całkiem
zielonych" - mogę pokazać podstawy podstaw Inkscape'a, źródła legalnej i
darmowej grafiki i darmowe edytory online - wiem, że instytucje, ngo i
początkujący przedsiębiorcy chętnie je wykorzystują i szukają informacji na
takie tematy.

Chyba na razie tyle :)

AniaK