[Silesia] powitanie

Paweł pavel at zeslaska.pl
Tue Sep 22 22:48:57 UTC 2015

// Łukasz

-- quo --

>> wzorce projektowe i OOP w PHP
Jakbyś się zdecydował jednak do tego powrócić to daj znać to chętnie
pomogę w wolnym czasie :)

-- eoq --

2 książki z Gliwic patrzą na mnie codzień, ale
przyglądam się okładkom i... utonąłem w s-f :D

// Michał, Kamil

-- quo --

> Mam taki pomysł, że można by się kiedyś tak luzie
> spotkać w HS i podyskutować na ten temat.

Pomysł -> data -> nawijka wszystkim -> spotkanie.

Proszę o datę. :)

-- eoq --

Ja będę w porze drzwi otwartych dla gości w czwartek.
Generalnie mój problem to metody foo, bar i baz
które nic nie znaczą i nic nie robią.
Zbyt wiele poziomów abstrakcji.

Czy mogę mieć swój katalog na githubie HS?
Wtedy mógłbym się spróbować z jakimś zadaniem
i można by było obejrzeć mój kod i go męczyć.

// Dominik

Dziękuje. Mam pomysł gdzie potrzebuje tło w warstwie
aby później usunąć tło i mieć tylko własną kreację.

Pozdrawiam
Paweł