[Silesia] Python - Prelekcje o wielodzedziczeniu

Paweł pavel at zeslaska.pl
Mon Sep 28 19:54:25 UTC 2015

>    6. moj github i repo - PawełPozdrawiam
>    7. Python - Prelekcje o wielodzedziczeniu (Dominik Socek Długajczyk)
>
> Message: 6
> Date: Wed, 23 Sep 2015 05:41:37 +0200
> From: Łukasz Kopaczewski <kontakt at kopaczewski.net>

> Możesz zrobić swoje konto na githubie i swoje repo. Jak podlinkujesz to
> możemy zerknąć :)

Konto już jest - repo - rozumiem, że to katalog do projektu,
choć skoro konto jest free - to każdy kod wydaje się, że będzie opubliczny :-)

Jeszcze tylko TYS github in 24h i będziemy rozmawiać o tym samym. :D

> Message: 7
> Date: Mon, 28 Sep 2015 11:27:38 +0200
> From: Dominik "Socek" Długajczyk <msocek at gmail.com>
> To: Silesia Hackerspace <silesia at lists.hackerspace.pl>
> Subject: [Silesia] Python - Prelekcje o wielodzedziczeniu
>
> Witam.
>
> Na PyConie będę mówił prelekcję o wielodziedziczeniu w Pythonie. Jednak
> przed PyConem chciałbym sprawdzić czy nie przynudzam lub nie rzucam
> oczywistościami.
> 8 Października planuj wpaść do HSu na 18-nastą i pokazać tę prelekcję. Ktoś
> [...]

Zobacze wiki o wielodziedziczeniu i 8.10 mogę Cię posłuchać.
Mam zwykle obsuw z dotarciem ma 18.

keywordy dla mnie: python, wielo-

Pozdrawiam :D
Paweł