[Silesia-Open] Tania Drukarka laserowa

Marcin Jabrzyk marcin.jabrzyk at gmail.com
Fri Aug 5 11:52:56 UTC 2016

Swego czasu kupiłem takie coś "Samsung SL-M2026W", na wtedy była chyba
najtańsza drukarka na rynku ~250zł, która miała wbudowane WIFI, oryginalne
tonery są w cholerę drogie, ale zamiennik kupiłem w normalnej cenie jak się
nie dużo drukuje jest idealna, bo zajmuje naprawdę mało miejsca i nie
wymaga kabli poza zasilaniem :)

A jak wielofunkcyjne combo w kolorze, atramentowe to rozejrzyj się po
Brotherach do DCP-195, który mam zestaw 10 tuszy 4x cz-b + 3 kolory x 2 =
~25 zł na allegro z wysyłką.

Pozdrawiam
Marcin

--