[Silesia-Open] HackSilesia - zakończenie

Marek Piechula marpiechula at gmail.com
Mon Feb 22 00:55:48 UTC 2016

Hej - Po 15 godzinnym snu i opamiętaniu się czas napisać jak ta cała
Hacksilesia wyglądała.

Dużo pewnie z was kojarzy (a nawet było!) Hacksilesię. Pewnie też
wiecie, że lokal nam się wysypał we wtorek, czyli 3 dni przed imprezą.
Po ciężkich myślach i rozpaczy uznaliśmy, że jedynym naszym ratunkiem
będzie nasz hackerspace. Wiedzieliśmy jedno - lokal nie jest gotowy na
to.

Od czwartku zaczęliśmy remont na ostro i zakończyliśmy go prawie przed
rozpoczęciem. Czekało nas załatwienie nowych stołów, krzeseł,
wmontowanie świetlówek, wysprzątanie pokoi (dalej pamiętam zapłakany
głos Kamila gadający że pierwszy raz widział lepiący się bród :D),
kupienie poduszek i koców dla odpoczynku.

Jak to wyglądało, możecie zobaczyć sami:
https://hs-silesia.pl/gallery/nggallery/zdjecia/before-hacksilesia

Ale udało nam się, nikt nie narzekał, nikt nie był smutny i nikt nie
płakał. Było gwarno i wesoło. Nawet byliśmy w tvp 3 katowice:
http://katowice.tvp.pl/24105745/programisci-w-sluzbie-spoleczenstwu
Oraz całe video jak to wszystko wyszło:
https://www.facebook.com/FajnaSpoldzielnia/videos/vb.200956453403630/561867447312527/
(nie róbcie remixów tańczączego firemarka, proszę)

Ale nie okłamujmy się - gdyby osoby które nie pomogły w organizowaniu
i w remoncie lokalu w 2 dni(!) - nie dalibyśmy rady. Przywitalibyśmy
uczestników w sodomie i gomorze. Dzięki wam wydarzenie wyszło naprawdę
super i mamy dodatkową salę (która jeszcze pewnie musi być z leksza
doremontowana) dzięki której możemy robić większe spotkania na większą
ilość osób. Więc ja bardzo wam wszystkim dziękuję!

A tak możecie zobaczyć jak wygląda to po zakończeniu:
https://hs-silesia.pl/gallery/nggallery/zdjecia/after-hacksilesia
Zrobiłem zdjęcia dzisiaj w lokalu bo jakoś dziwnie się poczułem -
jeszcze wczoraj przez 24 godziny lokal był pełny ludzi w każdym
miejscu a teraz tylko pustka i nieład. Oby taki był jak najrzadziej
:-)