[Silesia-Open] Spotkania w HSie

Łukasz Oleś lukaszoles at gmail.com
Sun Feb 28 22:26:10 UTC 2016

Cześć,

obserwując tę listę możnaby dojść do wniosku, że w HSie niewiele się
dzieję. Jeżeli ktoś obserwuje naszą stronę na fb to wie, że dzieje się
jednak sporo.
Jest tak ponieważ nie zawsze, a właściwie nigdy, nie pamiętamy, żeby
wszędzie pisać o wydarzeniach. Niestety dotyczy to również strony.

Głównym źródłem wiedzy o planowanych i odbytych już spotkaniach jest
tylko nasza strona wiki:
https://wiki.hs-silesia.pl/wiki/Planowane_spotkania

Aby ułatwić wszystkim śledzenie wydarzeń w HSie, napisałem prosty
skrypcik[0], który raz w tygodniu, w niedzielę o 18, będzie wysyłał
tutaj maila z listą wydarzeń na przyszły tydzień.

Mam nadzieję, że to poprawi trochę naszą komunikację.

Jeżeli ktoś ma propozycję usprawnienia samego skryptu to komentarz i
pull requesty są mile widziane.

[0] https://github.com/hackerspace-silesia/hs_scripts/tree/master/mail_meetings

Pozdrawiam,

--