[Silesia-Open] Prezentacja na dniu Zeitgeist

Artur Kaszycki arturar3 at gmail.com
Mon Jan 11 17:52:51 UTC 2016

Witam
Powtarzam maila, którego wysłałem na nieaktualną listę

W ostatni czwartek byłem na otwartym spotkaniu HS ale niestety trafiłem
tylko na 2 osoby. Zaproponowałem wystąpienie HS na naszym wydarzeniu Ruchu
Zeitgeist, które odbędzie się w połowie marca (daty jeszcze nie ustaliliśmy
ale będzie to na pewno weekend)

Usłyszałem, że moglibyście przedstawić prezentację o Historii Snowden'a,
szyfrowaniu itd.
Temat wydaje się ciekawy ale jestem otwarty na inne tematy.

Chciałbym się skontaktować z osobą, która mogłaby to przedstawić a
najlepiej spotkać się w większym gronie członków HS.

Pozdrawiam