[Silesia-Open] Prezentacja na dniu Zeitgeist

Bartlomiej Brzozowiec bartml at wp.pl
Mon Jan 11 21:12:08 UTC 2016

On Mon, Jan 11, 2016 at 18:52:51 +0100, Artur Kaszycki wrote:
> Witam
> Powtarzam maila, którego wysłałem na nieaktualną listę
>
> W ostatni czwartek byłem na otwartym spotkaniu HS ale niestety trafiłem
> tylko na 2 osoby. Zaproponowałem wystąpienie HS na naszym wydarzeniu Ruchu
> (...)

Jedną z tych osób byłem ja; dłużej porozmawiałem z Arturem, a
właściwie go trochę "przemaglowałem" na różne tematy, czym pewnie nie
pozostawiłem po sobie najlepszego wrażenia ;), chociaż zapewniam, że
nie było to moim celem.

Artur wywarł na mnie pozytywne wrażenie, jestem zdecydowanie za
zorganizowaniem eventu dla/przez TZM u nas.

Pozdrawiam,

b.

--
http://bebe.freeshell.org