[Silesia-Open] Odp: Re: Zainteresowania Fabryki LOMAN

Marek Piechula marpiechula at gmail.com
Thu Jul 14 19:41:59 UTC 2016

Witam,
Muszę bardzo przeprosić, ale niestety z przyczyn osobistych nie będę mógł
się pojawić,a nie znalazłem na ten dzień inną grupę osób. Wiem jak to
wygląda, szczególnie, że faktycznie chciałem coś zaincjować z naszym
hackerspace.

Z mojej propozycji - fajne by były rękawiczki z microblutuczem wszywane do
rękawiczek, które możnaby programować i wykorzystać do gier terenowych.
Myślę, że fajnie by było złapać rękawiczką kamień i aktywować jakiś
'quest'. Jest to luźna pomysła, może już takie coś jest, nie mam pojęcia.

Jeszcze raz przepraszam, że tak się to potoczyło.