[Silesia-Open] logo na drzwiach

Marek Piechula marpiechula at gmail.com
Sun Jul 31 22:42:11 UTC 2016

Hej, pochwalę się, że wymalowałem drzwi na szaro - w końcu to wygląda jak
drzwi a nie pejzaż.

Ale to jest generalnie nic, cieszy mnie to, że udało mi się zwerbować
Dominika Tabisza do pomocy, który przygotował szablon (z folii) i namalował
logo na drzwiach - w końcu ludzie będą wiedzieć gdzie jesteśmy i nie będą
krążyć niczym NPCy : -)

Drzwi wyglądają tak: http://wstaw.org/m/2016/07/29/drzwi.png
Jest ryzyko że farba się nie przyjmie i logo się rozpłynie - wtedy będziemy
musieli od nowa - najpierw rozpuszczalnikiem, a później znów farbą.

Jeszcze raz dziękuję Dominikowi, który swoją zgrabną ręką (proszę bez
skojarzeń) przygotował folię i namalował na drzwiach.