[Silesia-Open] Odp: Re: Zainteresowania Fabryki LOMAN

Marek Piechula marpiechula at gmail.com
Fri Jun 10 10:26:59 UTC 2016

Przepraszamy bardzo, ale niestety nie znaleźliśmy odpowiedniej ilości osób,
która by znalazła chęci i czas na odwiedzenie fabryki.

Jedynie co teraz mogę ustalić to na 25 czerwca (w sobotę) na godzinę 16:00
mogłyby przyjść dwie osoby oraz porozmawiać i pozwiedzać, ale być może nie
znajdziemy żadnego pomysłu co byśmy mogli z taką maszyną zrobić. Czy to
panu by odpowiadało?
Jeżeli ktoś inny jednak jest zainteresowany na 25 czerwca 16:00 - piszcie
tutaj, by było wszystko jasne.