[Silesia-Open] Zainteresowania Fabryki LOMAN

Stanislaw Lohman lohman.stanislaw at gmail.com
Mon May 9 16:28:57 UTC 2016

Witam,

Reprezentuję firmę LOMAN. Dziewiarstwo maszynowe zlokalizowane w
Bielsku-Białej.

Poznałem Państwa działalność na targach "Kariera IT" w Katowicach dnia
19/3/2016

Chciałem zapytać o możliwą współprace w projekcie łączącym elektronikę i
włókiennictwo.
Myślę, że są ciekawe sposoby na wykorzystanie naszego parku maszynowego
(Maszyny dziewiarskie STOLL CMS) i Państwa wiedzy z zakresu elektroniki
stosowanej.

Ostatnio wpadł mi w ręce tekst, który nasunął pomysł o takim projekcie:
https://news.osu.edu/news/2016/04/13/computers-in-your-clothes-a-milestone-for-wearable-electronics/

Dziękuje za odpowiedź i pozdrawiam,
Stanisław Lohman