[Silesia-Open] Zainteresowania Fabryki LOMAN

Marek Piechula marpiechula at gmail.com
Fri May 13 14:42:35 UTC 2016

Przyznam szczerze, brzmi ciekawie, bo nie jest to jakaś standardowa rzecz.
Czy jest jakaś przystepna dokumentacja? Czy ona będzie do lokalu na
pożyczenie? Czy my mamy gdzieś przyjechać? I czy ktoś by mógł nam pokazać
działanie takiej maszyny? Bo nie powiem, szkoda by było w trakcie testów
taką maszynę uszkodzić.
Dzień dobry,

Z czego rozumiem, to reprezentujecie grupę pasjonatów elektroniki.
Bardzo zaimponowały mi ciekawostki, które zaprezentowane były na
wspominanych targach.
Po przeczytaniu podanego artykułu, przypomniałem sobie o Was i
zacząłem się zastanawiać, czy nie byłby możliwy jakiś podobny projekt,
z użyciem naszych maszyn dziewiarskich.

Liczyłem na prostą współpracę, z której mogłoby urodzić się coś
więcej. Na początek, myślałem po prostu użyczyć Państwu którąś z moich
maszyn (a także usługi szwalni, jak i asortyment naszych materiałów),
w celu stworzenia jakiś propozycji. Może to okazać się prosty gadżet
nie zdatny do większej produkcji, ale stanowiący wartość marketingową
zarówno dla Was jak i nas. Może będzie z tego coś więcej. Rewolucja w
użytkowaniu wyrobów zimowych w sporcie lub na co dzień.

Nie składam w Państwa żadnego oficjalnego zamówienia. Mam nadzieję, że
na początku przyjmiecie moje zaproszenie do wykorzystania naszych
maszyn do czegoś innego. Ma nadzieję, że znajdzie się ktoś
zainteresowany.

Pozdrawiam,
Stanisław Lohman

https://news.osu.edu/news/2016/04/13/computers-in-your-clothes-a-milestone-for-wearable-electronics/