[Silesia-Open] BiblioHakaton na kongresie bibliotek

Anna Krawczyk kardhen at gmail.com
Fri Nov 11 22:02:26 UTC 2016

Hej,

W dniu 9 listopada 2016 20:27 użytkownik Michał Prusek <wujeksam at gmail.com>
napisał:

> wygląda bardzo ciekawie, ale niestety Łódź - nie dojade

Bardzo szkoda, ale dzięki za info :)

Jeśli znasz (i w ogóle znacie) jeszcze kogoś, kto mógłby być zainteresowany
- dajcie mu/jej znać. Tu jest formularz do zapisywania się:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSd2bT22gvGOFieLJCzuClbypyWosvyL8yJqKRYa9CwWWFAQ_g/viewform?c=0&w=1
(potrzebujemy jeszcze kilku osób)

Pozdrawiam

AniaK