[Silesia-Open] Axoloti - drobna pomoc przy rozwijaniu mozliwosci procesora dsp

Wawrzyniec Wróblewski wawrzyniecwroblewski at gmail.com
Mon Oct 30 09:23:34 UTC 2017

Witam

Pisałem do Was na fb z zapytaniem o techniczna pomoc. Nie wiem na ile
dysponujecie wolnym czasem żeby taka pomoc udzielać, jednak najlepiej
spytać.
Od jakiegoś roku zajmuje się programowaniem tzw. patch'ów na autorskim
oprogramowaniu do Axoloti core:
http://www.axoloti.com/
Jak można wyczytqc, zobaczyć i posłuchać jest to bardzo tani i obiecujące
urządzenie do mocno spersonalizowanych działań w muzyce elektronicznej.
Można z niego zrobić co sobie tylko ktoś zapragnie i na ile oczywiacie
pozwoli pamięć RAM i moc procesora. Ma on możliwość rozwinięcia
standardowych wejść i wyjść poprzez wyprowadzenie połączeń gpio i to
właśnie ten aspekt mnie najbardziej nurtuje. Znam sam software i wiem, że
wyprowadzenje i wprowadzenie sygnału jest dziecinnie proste, jednak
zrobienie tego tak żeby napięcie nie przepalilo obwodów to już inna sprawa.
Nie posiadam żadnej wiedzy na temat elektryki stąd zwracam się o pomoc do
Was. Byłem u Was parę razy, w tym raz na szkoleniu z lutowania, wiem że
znacie się na temacie. Może przy okazji udzielania mi drobnej pomocy
zalapiecie bakcyla i pomyślnie o zorganizowaniu warsztatów z programowania
axoloti, które poprzez przyjazny, wizualny język programowania jest o niebo
prostsze od puredata?
Będę niezmiernie wdzięczny za odpowiedź.

Pozdrawiam
Wawrzyniec