[Silesia-Open] Odp: Arduino - praktyczny pokaz zaprogramowania czegokolwiek

Paweł porucznik at 10g.pl
Thu Apr 5 10:28:21 UTC 2018

Dnia 5 kwietnia 2018 12:24 Paweł <pavel at zeslaska.pl> napisał(a):  Cześć   Mam stary laptop z działającycm OS, zainstalowałem tam ostatnio IDE Arduino  i jestem ciekawy czy da się na tym coś zrobić.   Czy ktoś zajmuje się Arduino? Ma kabelek USB i samą płytkę  i mógłby top podłączyć do mojego kompa i sprawdzić czy  programowanie tego urządzenia z mojego kompa działa?   Paweł @ T30   mam arduino, jak chcesz to mogę Ci dać ale nie wiem kiedy będę w najbliższym czasie w HS   często bywam w Katowicach