[Silesia-Open] Nowy członek i parę o nim słów.

Szymon Richter szymon.richter at gmail.com
Wed Feb 14 14:13:34 UTC 2018

Cześć
Jestem nowym członkiem Hackerspace i parę słów o mnie :)

Kim jestem
Szymon Richter z pasji i wykonywanego zawodu drukarz cyfrowy. Miałem
również okazję drukować na wielkim formacie i tampodruku a obecnie
drukuję klipsy do papieru takie jak te https://i.imgur.com/3A8zQhg.jpg.

Dlaczego hackerspace
Hackerspace miejsce gdzie gromadzą się ludzie z różnych obszarów
zainteresowań,  softwarowcy i hardwarowcy w jednym miejscu. Do tego
działają społeczne np. składając czujniki smogu. Fajnie w czymś takim
uczestniczyć :)
Planuję złożyć drukarkę 3D a samemu ciężko jest walczyć z problemami
które pojawią się podczas użytkowania tego urządzenia. W grupie łatwiej
jest je rozwiązać i wpada się na lepsze pomysły. Dlatego przypomniałem
sobie o Hackerspace.

Czym chcę się najmować w Hackerspace
Druk 3D i wszystko co można ciekawego z drukiem 3D zrobić.

Co ja mogę wnieść do tego miejsca.
Oczywiście nieskończona ilość wydruków 3D na potrzeby Hackerspace, jak
poznam już technologię. Interesuje mnie również temat innowacyjności i
kreatywności. Przeczytałem sporą ilość książek o tej tematyce. Fascynują
mnie kreatywne społeczności i organizacje. To jak powstają pomysły i co
zrobić żeby powstawały częściej i były lepsze. Może będę w stanie się
tym przysłużyć w Hackerspace Silesia.

Do zobaczenia na otwartym czwartku. Przyniosę trochę klipów do papieru
które drukuję.

--
Pozdrawiam
Szymon Richter