[Silesia-Open] Your message to Open awaits moderator approval

Błażej Faliszek blazejfaliszek at gmail.com
Thu Feb 15 09:51:44 UTC 2018

Na listę open at lists.hs-silesia.pl <mailto:open at lists.hs-silesia.pl> każdy zapisuje się samemu. Są osoby, które są członkami stowarzyszenia i nie są zapisane na listę open. Jeśli ktoś chce tutaj być, to musi się sam zapisać. Członkowie stowarzyszenia są dodawani tylko do listy members at lists.hs-silesia.pl <mailto:members at lists.hs-silesia.pl>

Pozdrawiam,
Błażej Faliszek